יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

התחלה חדשה (:



היי,
קוראים לי סתיו  ואני גרה בגבעתיים,

לפני כמה חודשים התגלה אלי העולם המופלא של הבלוגים!
ת'אמת שכל חיי אהבתי אופנה, אני זוכרת את עצמי כילדה קטנה יושבת בבית של סבתא שלי וצופה בערוץ האופנה,
הבגדים שם היפנטו אותי, הייתי יושבת שעות על גבי שעות בצפייה ! ואף פעם לא השתעממתי!
כבר שם כולם הבינו שזה מה שאני הולכת לאהוב ... ובאמת זה קורה!
אניי פשוט מ-כ-ו-ר-ה לאופנה! אני יכולה לבלות את כל היום שלי בהסתובבות בחניות ובקניית בגדים!
כל חבריי כבר יודעים שאם הם הולכים איתי למקום שיש בו חנויות הם הולכים לחזור עייפים מאוד הביתה! אחרי שאני נכנסתי לכל חנות! ומדדתי כל בגד אפשרי! ולפני זה לא הולכים הביתה! :)
בזמן האחרון האהבה שלי לאופנה גברה, לפני כמה חודשים נכנסתי לאתר שקישר אותי לבלוג האופנה הראשון שלי, עד אז לא שמעתי על זה, לאט לאט חקרתי את הבלוג ונכנסתי לבלוגיי אופנה אחרים ופשוט התאהבתי ברעיון!
כל אחד מביע את הסגנון שלו בצורה אחרת, וזה פשוט מדהים!
כיום אני עוקבת אחרי כ-50 בלוגים!!!
החלטתי לפתוח גם בלוג כזה, ולהראות לכולם את הסטייל האישי שלי!
אולי אני רק בת 15 וחצי אבל אני חושבת שיש לי מה להראות!

אני לא מצפה שהבלוג הזה יביא לי משהו, אני כותבת אותו לעצמי !
וזה גם יכול לעזור לי לעבור את החופש בלי להשתעמם! (:

בקרוב אני  אשפר את עיצוב הבלוג! והאעלה את הפוסט הראשון שלי!

מקווה שתאהבו !

xoxo <3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה