יום שישי, 6 באוגוסט 2010

חםםםםם = חולצות בטן! :)

חולצות הבטן נמצאות כבר בכל מקום!
ות'אמת שזאת טרנד גאונייי לקיץ!!
זה פתוח ומאוורר ובקיץ החם שלנו בישראל זה הפיתרון האידיאלי!
לאט לאט כל החנויות מבינות את הטרנד ולא תמצאי העונה חנות שאין בה חולצות בטן בכל מיני צבעים ומינים!
הבאסה היא שצריך דיאטה לפני שאת מראה לעולם את הבטן התופחת שלך (;
האחראי העיקרי לטרנד שחזר הוא המעצב אלכסנדר וואנג, שהציג בקולקציית הקיץ שלו חולצות בטן מעוררות קנאה! שזה היה רק עניין של זמן עד שכולן יתחדשו בחולצת בטן חדשה!
לפני כמה ימים הייתי בתל אביב! כולן כולן כולן הולכות שם ככה! (מעורר קנאה)
אני כלכך אוהבת את תל אביב יש שם הרגשה שכל אחד יכול להראות את הסטייל שלו ואפחד לא יעיר לך- על איך שאתה נראה! לעומת ערים אחרות שאתה צריך לחשוב פעמיים לפני שאתה יוצא עם בגד קצת אחר מהבית ><
שאני מסתובבת בתל אביב אני פשוט מוקסמת כל רגע! אני פשוט רוצה לרוץ לאנשים ולקחת להם את הבגדים שלהם!
יוואו זה כלכך יפה *__* !
ונחזור לחולצות הבטן, כולם חשבו שהטרנד הזה נעלם בשנות ה-90 ואפשר להכניס את כל חולצות הבטן שלהם לבוידעם ולא להיזכר בהם יותר! לתמידדדדד!
אך זה חזר וב-ג-ד-ו-ל!!!! אך לעומת שנות ה- 90 החולצות יותר מאוררות ולא נדבקות לך לשומנים (;
יש שני סוגים עיקריים של חולצות בטן :
1. חולצות בטן שנראות כאילו "בלי כוונה" נפל לי הכתפייה
2. חולצות ט-שירט שקוצרו לחצי!




ריאהנה

לינדזי לוהאן- הכי לאא!

  דיאן קרוגר

מהתצוגה של אלכסנדר וונג


מהתצוגה של אלכסנדר וונג

מהתצוגה של אלכסנדר וונג

                                      
ועכשיו צריך להתחיל את הדיאטה! אז ביייי (:




שבת שלום :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה