יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

t- market! :)

אוקי, אז היום החלטתי בפעם הראשונה להעלות פוסט לבוש.. להראות לעולם מה לבשתי ומאיפה קניתי, ובכלל מי אני
תאמת לקח לי זמן לתפוס ביטחון ולהיות בטוחה בעצמי ובבחירות שלי כדי להציג את זה בבלוג...
אבל בעזרת חברות שעודדו אותי ואמרו לי שאין סיבה להתבייש אז אני עושה את זה :)
תודה לכן .. ((:


ביום שבת הייתי ב- T-MARKET, זה אירוע שמוכרים  בו המווווון טישרטים ואקססוריז!
מכל הסוגים והצבעים! 70 מעצבים ואלפי טישרטיםםם~! היה אפשר להשיג טישרטים שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר!
היה פשוט מדהיםםם! נהנתי מאוד , הכרתי המון מעצבים!
היו מעצבי אקססוריז משגעיםם!
צילמתיי מלא תמונות!
הנה כמה תמונות :












התמונות לא באיכות משו אבל נסתדר (;


אקססוריז :)

גם צילמתי כמה אקססוריז מגניבים ביותר!
הכרתי מלא מעצבים שנתנו לי את האימליים שלהם!
כדי שאני אפרסם את המוצרים שלהם בבלוג!! :)
הרגשתי מבוקשת (;
בקרוב אני אכין פוסט במיוחד בשביל זה!


ועכשיו תכירו אותי (:
        זה מה שלבשתי לטי מרקט..
     מוכנים ? ;)



                                        זאת אני (:

            
                
                                      
                                     החולצה מקרוב

              
               
            
           

מאיפה קניתי :
חולצה- h&m
מכנס גינס- castro- אני קיצרתי
צמיד- מצרפת (:
נעליים-  מצרפת (:

מקווה שנהנתם!
(:

xoxo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה