יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

סוכות (:

שנתיים כבר לא חגגתי סוכות בארץ!
תמיד טסתי לכל מיני מקומות והתבאסתי שלא חגגתי עם המשפחה...
אבל השנה לא וויתרנו.. 
כמנהג אני כל סוכות מקשטת את הסוכה.. כןכן אני יודעת שזה לילדים ואני כבר גדולה..
אבל לא אכפת לי! זה הכי כיייייייף בעולם!
להכין את כל הקישוטים, לקשט ולעזור לסבתא לבשל אוכל .. מה יותר טוב מזה ?! (:
אנייי מאושרת ! [:
בערב כולם באו ופתחנו שולחן ענק עם כל הבישולים!
היה כלכך טעייייים!!
סוכות זה החג הכי טוב בעולם!







בגדי עבודה : 
חולצה - ממנגו לפני שנתיים מאילת אני חושבת עלתה 60 שח 
מכנס: מכנס שחור קצר עלה 50 שח ממנגו 

________________________________












בגדי חג :

חולצה: מזארה 100שח , יכולה להיות גם בטן, התאהבתי בפפיון שיש לה על החולצה (:
גינס: מגאפ , קניתי בחנות שפתחו בירושלים בשדרות ממילא , עלו לי 400 שח
נעליים: מחנות מגבעתיים , 150שח
פרח לשיער: מקניון גבעתיים עלה 10 שח!אני פשוווט מאוהבת ! (:
אני הולכת לקנות את כל הצבעים שלהקשת הזאת! 

איך הסוכה? (:

חג שמח 3>


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה