יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

יומולדת לזהבי (:


ביום ראשון, בסוכות חגגנו מסיבה מטורפתת אצל זהבי!
כולם באו והיה מווווווושלם!
כל הלילה חגגנו ((:
מוזיקה , אוכל מה עוד צריך ?! (:
בלילה ירדנו למטה, היינו באזור כפר שלם, ותאמת זה לא כלכך נורא...
שכונה רגילה בבוקר, אבל בלילה כל מכונית נוסע בה איזה ערס , אפילו היינו עדים למרדף, משטרה רדפה אחרי אופנוע ושללו לנהג את הרישיון ... היה מגניב (;
בפעם הראשונה שהייתי בכפר שלם הייתי בטוחה שזה איזה כפר עם שדות וסוסים ... כןכן אני יודעת אני מטומטמת אבל מה לעשות שיש לי דימיון מפותח, מפותח מאוד ((:
באמת שהיה ממש כייף!
אני ממש רוצה עוד פעםם!
זהבייי את אהבת חייי! 3>

והנה התמונות :









חולצה : חברה הביאה לי מני יורק וקשרתי אותה כדי שהיא תהיה בטן :)
נראלי יצא לי די טוב ....
גינס גזרה גבוהה מקינג גורג בתל אביב , 60 שח
נעליים : מצרפת ((: מתנה ממשפחה!
משקפיים: גיק שיק (;
של חברה, נקנו מברוריה בדיזנגוף סנטר אני חושבת עלו 20 שח





את הקלאץ' הזה קניתי בחנות אאוטלט שלה עמנואל והוא עלה 100 שח במקום 400



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה