יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

Lanvin for H&M (:

אתמול הגיעה הקולקציה של H&M לארץ, לחנות שבעזריאלי .
אני כבר חודש לפני שריינתי אצל אמא יום חופש כדי להגיע בבוקר ולחכות עד שיפתחו את החנות כדי להשיג את כל מה שאני רוצה ! אתמול בבוקר שקמתי כולי הייתי באנרגיות להגיע כבר לחנות ,יצאתי בשמונה מהבית כולי בהרגשה שאני מגיעה ולא יהיה הרבה תור ואני בשניות אכנס לחנות ! אז זהו , שטעיתי ! ובגדול !!! שהגעתי לעזריאלי נגלה לעיניי התור הענקי, חיכיתי 3 וחצי שעות בתור !!! זה היה סיוט אבל הכל שווה את הקנייה בסוף (:
במהלך כל השלוש וחצי שעות האלה הכרתי אנשים , דיברתי על אופנה , הכרתי המווון סטייליסטים  וראיתי את רוב האנשים שאני קוראת את הבלוג שלהם כמו קלבה , וגם ראיינו אותי לרדיו לגל"צ (:
בתשע וחצי פתחו את החנות , המתחם של הגברים היה פתוח לעומת הזאת המתחם של הבנות היה מגודר, והכניסו בכל רבע שעה 20 נשים .
שנכנסת כולם רצו , לקחנו את כל מה שאפשר כי היה לנו זמן קצוב , ובגלל שכל אקססוריז היה בקופסא זה היה מאוד מאוד כבד !! אחרי שהורדתי את הכל מהידיים, הן רעדו לי בטירוף ! ועד היום ממש כואבת לי היד :(
אבל באמת שהחוויה הזאת ! והכל! היה שווה את זה ! והייתי עושה את זה שוב !
קניתי חולצה , שרשרת וארנק שכבר התאהבתי בהם בתמונות ! (:
אבל גם הפסדתי את המשקפי שמש והנעליים הורודות שרציתי :( , אני אנסה לחפש באייבי את הפריטים האלה .
בהמשך היום אני אמא וסבתא עשינו יום כיייייייף ! וקניתי גם חולצה מסיגל דקל , ואני כבר מתכננת שם על עליונית מדהימה משם ! שהיא עוד תהיה שלי (:
אני אתחיל לחסוך כבר מעכשיו (;
 ועכשיו לתמונות :



זאת החולצה שקניתי , עלתה 150 שח

_____________________________________________________________________




הארנק המוווווווווווווווושלם שאני מאוהבת בו !
וחיכיתי לו כלכך ! 
עלה 150 שח

_______________________________________________________________





שרשרת מדהימה שעלתה 150 שח

__________________________________________________________________







את התיק והצעיף הזה קיבלנו מתנה כל אחת שנכנסה למתחם של לנווין כדי לשים בתוכו
את כל הפריטים שאנו לוקחים .
i like it ((:

_________________________________________________________




עוד תיק שקניתי מ- h&m  שלא שייך לקולקצייה .
עלה 20 שח

_________________________________________________________________

וסתם כי אני אומנותית (:





______________________________________________________________

הבגדים שלבשתי באותו היום :






מאיפה :
חולצה - מחנות בקינג גורג שעלתה 30 שח
צעיף- מסבתא (:
גינס - גאפ
נעליים- מעמנואל עלו 400 שח
קלאץ'- תיק איפור של אמא שהפכתי אותו לארנק (:

_____________________________________________________________

וסתם תמונות עם הרכישות החדשות שלי (:








_________________________________________________________________

החולצה מסיגל דקל (:
הכי פשוטה בעולם אבל שנראית מווווווושלם על הגוף (:





______________________________

וואוו זה נראלי הפוסט הכי ארוך בבלוג !
מקווה שאהבתן (:
אשמח אם תגיבו .

stav ♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה