יום שלישי, 11 בינואר 2011

המתלבשות של השבוע (:

היום רציתי לחלוק איתכם כמה מתלבשות שעשו לי את השבוע (:
הן יודעות תמיד מה ללבוש ותמיד מה יראה עליהן הכי טוב .
אז הנה המתלבשות של השבוע :


אני ממש אוהבת את מה שהן לובשות , כל הבגדים הנוצצים והזהב שלא
יראו טוב על כל אחד נראה עליהן פשוט מדהים !
  השמלת זהב היא של L’Wren Scott שאני התאהבתי בה לחלוטין !
והמכנסים הכחולות של Isabel Marant !
מדהים !!
גווינט פלאטרו התלבשה הכי פשוט , מעיל שחור גדול, גרביונים שחורים ומגפים
וזה נראה עליה הכי יפה שרק יכול להיות !
כי לפעמים הכי פשוט זה הכי יפה (:

לידי גאגא שלנו , תמיד יהיו לה את התלבושות הכי מוזרות אבל תמיד זה יהיה
בטעם טוב ועם זאת גם משוגע !
והנה עוד פעם היא הפתיעה אותנו עם שמלה ורודה עם מחשוף רומז
משקפיים בסגנון רטרו והכל פשוט יוצר הופעה מעוררת השראה !

קייט שגם היא לבשה גינס וחולצה ונראית מושלם !!
טוב , עם גוף כזה הכל נראה עלייך טוב (;
התאהבתי בחולצה של Vanessa Bruno !


טיילור סוויפט שלבשה שמלה של J. Mendel
נראתה פשוט מדהים ! הצבע הורוד-אפרסק כלכך מתאים לה !


גסיקה לבשה שמלה של Alice + Olivia

אני מאוד אוהבת פסים ! וזה נראה עלייב כלכך טוב עם הנעליים הורודות!
אני רוצה שמלה כזאת !

_______________

כנראה שעד סוף שבוע אני אעלה פוסט לבוש ! (:
מקווה שאהבתם !
תגיבווו ! (:
אוהבת
stav ♥






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה