יום שלישי, 18 בינואר 2011

my look (:

ביום שישי חגגנו לקרן אהובתי יומולדת בשלוותה בנמל , לא משנה שהיה ממש קפוא וירד גשם הכי נהנתי בעולם !
וזה גם נתן לי סיבה מספיק טובה לחנוך את הבגדים החדשים (:

אז קרן שיהיה לך המווון מזלטוב ואני אוהבת אותך המווווון ואת מושלמת ! ♥
























מאיפה :
חולצה של sacks עלתה 250 שח בסוף עונה
גינס של gap האהוב והחרוד שלי
מגפיים מצרפת
צעיף כוכבים עלה 10 שח מאלנבי בתל אביב
שרשרת זהב דקה עלתה 40 שח בקניון גבעתיים
שרשרת זהב עבה עלתה 15 משוק הכרמל
שרשרת צדף ארוכה עלתה 15 משוק הכרמל
טבעת ינשוף מ- h&m עלתה 30 שח
טבעת עם אבן שחורה מ h&m קיבלתי מתנה (:
טבעות אבנים דקות עלו 10 שקלים שתיהן בסנטר


סוףסוף נגמרה תקופת המבחנים הנוראית אז יהיו יותר פוסטים שלי
מקווה שאתם אוהבים ואשמח אם תפרסמו את הבלוג ותשאירו יותר תגובות (:
אוהבת המוווווון






תגובה 1:

  1. הי סתיו, המון הצלחה עם הבלוג החדש שלך.
    הוא ניראה מאוד מושקע. תמשיכי כך, אבל אם את רוצה לעניין את הקוראים השקיעי בבגדים מיוחדים, חוויות מיוחדות שאת עוברת וכדומה.
    אני הייתי מעדיפה לשים פחות תמונות של האאוטפיט, אבל תמונות ברורות יותר ובכלל הצטלמי באור יום, זה תמיד יותר יפה.
    נשיקות ובהצלחה,
    ספי

    השבמחק