יום שבת, 18 בספטמבר 2010

ירושלים- סליחות!

ביום שני נסענו כל השכבה לירושלים לסליחות, כל הלילה הסתובבנו בירושלים, בחיים לא נהניתי ככה!
זה היה טיול מרגש למי שמאמין, הרגשתי שאני מתחברת לאמונה שלי! במיחוד בכותל הייתה הרגשה מיוחדת
הרגשה של התקרבות לה', שקראתי את הסליחות הרגשתי שרק אני שם מתפללת לה' שיסלח לי על כל חטאיי...
וסוג של מבטיחה להשתפר בשנה החדשה וללכת בדרך הנכונה ביותר!
אני בטוחה שגם השנה אני יטעה אבל אני מאוד  מקווה שזה יהיו טעיות שאפשר לתקן!
חזרנו הביתה בשש בבוקר עייפה אבל הייתי מלאה באמונה שהשנה זאת שנה חדשה שאני אצליח יותר , שכל מה שייחלתי לעצמי ייתגשם ושאני יהיה מאושרת והעיקר שכל המשפחה שלי תהיה בריאה!
ושגלעד שליט יחזור הביתה!

בירושלים היה מאוווווד קר ! סוףסוף יצאנו מהחום המגעיל הזה בתל אביב שאני בטוחה שאני אתגעגע אליו בחורף והתכסנו בסווטצרים חמים! וזה האאוטפיט שלי :










מה לבשתי :
חולצה- Abercrombie & Fitch  
גינס: GAP
נעליים: steve madden
סווטשירט: מניו יורק (;

אוהבת 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה