יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

I'M on MY WAY, HEADING UP the STAIRS

חג החנוכה התחיל השנה נוראי, הכרמל שלנו נשרף ! אני הייתי מחוברת באינפוזיה לחדשות לשמוע מה קורה ומתפללת כבר שהשריפהתפסיקף ואני מאמינה שכמוני גם היו כל האנשים בארצנו !
43 אנשים נהרגו , כבאים שבאו לעזור נשרפו וקיבלו כוויות קשות, בתים נשרפו, שטחים עצומיים של ירוק הלכו .. והכל בגלל טעות .
כל העולם בא לעזור לנו ! לעזור לנו להתמודד עם הזוועה הגדולה הזאת ! ולבסוף גם הצלחנו !
אני מאחלת לכל הנפגעים בריאות, וליבי עם משפחות ההרוגים!

___________________________________________________

ועכשיו לענייננו, החופש התחיל באמת נורא , אבל ניסיתי להנות כמה שאפשר , כל היום שוווווווופינג וחברים ! באמת שאין דבר יותר כיייף מזה ! להשתחרר מהלחץ הענקי הזה של המבחנים והלימודים , וסוף סוף לצאת להנות ! לא לחשוב בכלל על לימודים !
אז כל יום אני יוצאת , ובגלל זה גם נהייתי חולה , ואני עם כאבי גרון ובלי קול .. אבל נעבור את זה (:
המזג אוויר יכול לשגע אותי, בבוקר אתה מזיע ובלילה אתה קווווווווווופא !
ובגלל זה צריך להתלבש בהתאם (:
אז הנה ההאוטפיט של היום :














החולצה מ- H&M עלתה 120 שח
גינס מגאפ עלה 300 שח
נעלי בובה מזארה עלו 100 שח
חגורה מחנות בגבעתיים עלתה 50 שח
וקלאץ שקניתי בדלת אל כרמל שעלה 50 שח

חג חנוכה שמח לכולם ! ♥
מקווה שאהבתם
אשמח אם תגיבו (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה