יום שני, 13 בדצמבר 2010

אייקון אופנה (:








היום רציתי לדבר איתכם על אייקוני אופנה ,
אייקון אופנה הוא לא אחד שסתם מתלבש בסטייל , אלא מישו שמביע הצהרה כלשהי עם הלבוש שלו, סימן שמבליט אותו, פריט כלשהו , אדם שכולם מנסים לחקות אותו ! שכווווולם רוצים כל דבר שהוא לובש !
אז חשבתי על רעיון, שכל חודש אני אעלה אייקון אופנה שונה שאני אוהבת (:

האייקונית אופנה הראשונה שרציתי לדבר איתכם עלייה היא אלקסה צ'אנג !!
צאנג בת ה-23 , בת לאב ממוצא סיני ואמא ממוצא אנגלי, מה שמסביר את המראה הייחודי שלה - עיניים מהפנטות בגוון ירוק כחול, דבר שהוא די נדיר ושיער קצר ומגניב ,היא נולדה בהמפשייר וגדלה בכפר ואפילו גידלה סוס פוני משלה.

היא מנחת טלוויזיה בריטית, לעיתים דוגמנית ואחת האיט-גירלז המובילות של השנתיים האחרונות , היא יושבת תמיד בשורות הראשונות של כל תצוגות האופנה החשובות ומתפקדת כבת זוגתו של סולן הארקטיק מאנקיז אלכס טרנר, והיא אחת הנשים היפות ואחת המתלבשות הטובות ביותר בבריטניה.
בגיל 16 גילו אותה סוכני "סטורם", הסוכנות של קייט מוס בפסטיבל המוזיקה ברדינג, היא דיגמנה למגזינים נחשבים כמו "אל גירל" ו"קוסמו גירל" והופיעה בפרסומות ל"פאנטה", "סוני אריקסון" ו"טמפקס" ורשמה הופעות בקליפים של וסטלייף והסטריטס וב-2003 השתתפה בתוכנית הריאליטי בשם "שוט מי" על חיי הדוגמנות, כעבור ארבע שנים החליטה צ'אנג לפרוש מעולם הדוגמנות וטענה שהדוגמנות גרמה לה לדימוי גוף מעוות , כאשר עזבה את עולם הדוגמנות התחילה את הקרירה שלה בטלוויזיה, ב-2006 מונתה כמנחה לתוכנית "פופ וורלד" יחד עם אלכס זיין, היא בלטה עם אינטליגנציה חדה, שנינות , עוקצנית אך נתנה לכל ראיון פן אישי ומגניב וכך כבשה את מרואיינה, 2008 הייתה השנה שלה , היא המשיכה לכבוש את הזירה הטלוויזיונית וחתמה חוזה עם ערוץ 4 הבריטי שם הגישה את התוכנית "freshly squeezed" ותוכנית האופנה והמוזיקה "frock me" עם המעצב הנרי הולנד, שם זכתה לראיין את קרל לגרפלד, רוברטו קבאלי ועוד. והגישה גם ספיישלים בנושא אופנה, מוזיקה ותרבות.

צ'אנג ניחנה בטעם טוב ובגוף מדהים שאי אפשר שלא לקנא בה ,כל מה שהיא לובשת נראה עלייה מדהים! והלוואי שהיה לכולנו טיפה מהטעם שלה וחלק קטן מהבגדים שלה בארון .
ואפילו חברת התיקים היוקרתית Mulberry ייצרה תיק על שמה , שאין יותר כבוד מזה !
צ'אנג מצליחה מאוד , והיא מופיעה בכמעט כל כתבה של vouge , ובפבואר האחרון היא הופיעה על השער שלהם וישלה פינה באתר שלהם שמספרת מה היא לובשת כל יום ומאיפה אפשר להשיג אותם .
צ'אנג הוכרזה כאייקון אופנה בכל מגזין נחשב כמו "ווג" האמריקאי, וקרל לגרפלד בכבודו ובעצמו שולח לה אינספור תיקים ואביזרים של שאנל והמעצבת האנגליה לואלה ברטלי הפכה את צ'אנג למוזה שלה.
היא צעדה על המסלול של ויויאן וסטווד כחלק מתצוגת קיץ 2009 של שבוע האופנה הבריטי, והיא ניצבת בראש הקמפיין של רשת ניו לוק באותה שנה, וגם הובילה את הקמפיין "אנטיפודיום" האוסטרלית ושל רשת היד שנייה "אוקספס".
אלכסה היא בעלת לוק אופנתי קצת חנוני אך עם זאת ישלו שיק מסוים שרק היא יכולה להשיג בעזרת המראה המיוחד שלה. צ'אנג סיפרה שההשראה שלה היא הזמרת הצרפתייה פרנסואז הארדי.

נערות רבות בעולם מנסות לחקות את הלבוש שלה ואם גם אתן רוצות לנסות אז הנה כמה טיפים, צ'אנג נוטה ללבוש שמלות קצרות, מכנסיים קצרים, חצאיות בגזרה גבוהה , הרבה בלייזרים , קרדיגנים ,אפודות , חולצות טישרט עם הדפסים, ולכמעט כל אאוטפיט שלה מתלווים גרביונים בצורות שונות, תיקי שאנל והמון אקססוריז מוקפד שמשדרג את הופעתה והופכת אותה למדהימה, אז לכו לנסות (:





























לקח לי שעות לכתוב את הכל
אז מקווה שאהבתם (:
שיהיה לכולנו שבוע טוב
stav ♥ 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה