יום שישי, 24 בדצמבר 2010

sweet sixteen (:


ביום ראשון ב-19.12 לפני 16 שנים אני נולדתי, בבית חולים הקריה במשקל של קילו שש מאות עם אח תאום
והשנה חגגתי 16 , עם החבריייייים הכי מדהימים בעולם !!
בלילה של שבת הלכתי כולי שמחה לסופר לקנות מצרכים לעוגה להביא לבצפר , הכל יצא טוב הכנסתי אותה לתנור והיא נשרפה >< התחלה מצויייינת ליומולדת .
בבוקר אמא לקחת אותי לארוחת בוקר , ושהגעתי לבצפר כולם חיכו לי עם בלונים וחיבקו אותי וזה היה כלכך כייייף !
שנגמר הבצפר הלכתי לקניון וחיכיתי לכמה ילדים מתל אביב , שכולם הגיעו הלכנו לפארק והיה כלכך מצחיקק ! בערב הלכתי עם ההורים למסעדה ביפו ומשם נסענו לאכול קינוח , מאפה הונגרי או משו כזה, וככה נגמר היום המווושלם הזה !
ובאמת שהייתה לי את היומולדת הכייייי מושלמת בעולם !!
המון זמן לא נהניתי ככה !!
אני כלכך שמחה שיש לי חברים כאלה טובים ואני אוהבת אותם הכי הרבה בעווווולם !!



















  

מאיפה :
חולצת בצפר לבנה
עליונית מאלנבי שרציתי אותה מלא זמן וקניתי אותה ליומולדת והיא עלתה 50 שח
גינס של ביאנקו , קיבלתי מתנה
מגפיים מזארה
תיק מצרפת
שרשרת מקסטרו האוטלט באלנבי

                                                                               stav ♥

                                                                                        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה